sobota, 11 maja 2013

Po Wystawie...

Jesteśmy już po wystawie pokazowej w Gaszowicach..
Zostało tam wystawionych wiele pięknych ras królików ale nie tylko..
Były kury, gołębie, ptaki ozdobne,

Ja wystawiałem kolekcje K3 Burgundów:
0.1  94,5 pkt
0.1 94 pkt
0.1 93,5 pkt
kolekcja zdobyła : 282 pkt..
a mój nowy nabytek  zakupiony zaledwie 2 tygodnie przed wystawą został oceniony na 94 pkt





oraz 2 WJS (Wielki JasnoSrebrzysty)
Niestety jeszcze za młode na ocenę dlatego : Młody bardzo dobry..

Jeden znalazł nowy dom..

Niestety pogoda nam nie dopisała, ale jestem zadowolony z wystawy.
Oto kilka ciekawszych zdjęć :
Moja mistrzyni z Kielc,








Nowozelandzkie Czerwone.

Biały Kalifornijski
Morawski Olbrzym ciekawostka wystawy...




orpington czarny..

kochin miniaturka
Papugi faliste (piękne kolory )

wielobarwne bażanty
Czubatki
  Na następną wystawę zapraszamy do Czech w czerwcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz