niedziela, 1 stycznia 2017

Podsumowanie roku 2016

Zakończył sie sezon wystawowy 2016 oto jego podsumowanie :


  •  15-16 Stycznia 2016 
II Środkowoeuroejska wystawa królików ras mięsnych w Trencianskich Stankovcach na Słowacji . wystawialem tam dwie kolekcje i 4 jednotliwce , kjolekcje zostały  ocenione na372,5 oraz 371 punktów .


  • 30-31 Stycznia 2016 Wystawa Krajowa w Kielcach
kolekcja k4 burgundzkich oceniona na 375,5 punktow


  • 26 Mistrzostwa Klub Hodowców Królików Ras Mięsnych w Holicach 
wystawiałem tam kolekcje k4 została oceniona na 373 punkty 



  • 1-3 Maj to coroczna Wiosenna Wystawa Drobnego Inwentarza w Gaszowicach 
tam wystawiałem kolekcje k4 oraz 2 jednotliwce burgundzkie , oraz po raz pierwszy Satynowego Rysia ktory uzyskał wyróżnienie za ocenę 95,5 punkta 



  • 11-12 Czerwca Wystawa Velke Hostice tam kolekcja k4 zdobyła wyróżnienie i 377 pkt. 




  • 18-19 Czerwca Wystawa Kravare
tam również kolekcja k4 zdobyla wyróżnienie 376,5 pkt


  • 2-3 Lipiec Wystawa Orlova- Poruba 
wystawiałem tam 2 jdnotliwce oraz kolekcje krolikow k4 ktore zdobyly 379 pkt i wyróżnienie .


  • 20-21 Sierpien Karvina 
tam wystawialem kolekcje k3 ktora zdobyla 280,5 pkt oraz pierwszą kolekcje królików satynowych durynskich ktora 278 pkt


  • 20-21 Sierpień  wystawiałem króliki również w Markvartovicach tam króliki zostały ocenione na 95 pkt, 94,5 pkt 95 pkt oraz 94,5pkt



  • 27 Sierpnia w Dolnej Lutyni wystawiałem k4 Burgundzki 371,5 pkt



  • 10-11 Września to Jesienna wystawa naszego związku ZMDI Radlin

Tam wystawiałem 2 kolekcje k4 Bu ( 379,5 wyrozniienie oraz 378 pkt.) i 3 jednotliwce udało się nam  zdobyć championa wystawy 1.0 oraz najlepszy 1.0 Memoriału Jerzego Klimka.  Natomiast w ekspozycji królików satynowych wystawiałem kolekcje k3 która zostala wyrozniona na  283 pkt oraz samiec dostał nagrode najlepszy satynowy 1.0



  • 17-18 Września to 8 Śląska Wystawa w Hati

wystawialem tam k4 BU oraz K3 Sat duryskich


  • 26-27 Listopad Nitra

w jednym miejscu odbyły sie wystawy Interkanin oraz Vysehradska
na ten pierwszej wystawiałem k4 Bu ( 381.5 pkt) i dzieki temu zostały nagrodzone Interkanin Majster oraz Interkanin champion 96 pkt.
Natomiast na Vysehradskiej wystawiałem k4 Bu ktore zdobyły 380,5 pkt.
Były to jak dotychczas moje najwyżej ocenione kroliki.





  • 1-3 Grudzień Specjalistyczna Wystawa Królików Satynowych w  Tynisti nad Orlici

wystawialem tam kolekcje k4 , k3 oraz 1 jednotliwca  Karzelkow satynowych durynskich, niestety zdobylem tylko wyróżnienie 94,5 pkt za samca. Natomiast Satynowe Czerwone k4 oraz 1 jednotliwiec nie zdobyly zadnej nagrody.


Na corocznej Wieczornicy Zarząd Związku ZMDI RADLIN przedstawił prowadzony przez nich ranking hodowców w którym po raz pierwszy znalazłem sie na podium  ( 3 miejsce )

Na tym podsumowanie roku sie kończy nie pozostaje nic innego jak tylko czekac co przyniesie nam nowy rok,
sezon wystaw 2017 zaczynamy jak coroku w Kielcach.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz